Педагоги району стали учасниками майстер-класу «Критичне мислення: ключові характеристики та вправи для його розвитку»

Зазвичай ми ставимося до процесу мислення так, ніби це щось саме собою зрозуміле  та природнє – як дихати чи кліпати очима. При цьому більшість з нас майже не використовують можливості, які закладені в цій дивовижній людській здатності. Насправді ж мислення можна і навіть необхідно постійно вдосконалювати/тренувати, так як тренуються, наприклад,  спортсмени чи музиканти. Бо людина – єдина істота в світі, яка може мислити критично. І саме школа – це ідеальне середовище для навчання та розвитку такого мислення
11 травня, у відділі освіти Обухівської РДА відбувся майстер-клас «Критичне мислення: ключові характеристики та вправи для його розвитку. Базова техніка формування критичного мислення. Практика застосування.».
Під час заняття,  заступники з виховної роботи, педагоги-організатори, класні керівники знайомилися з основними  характеристиками критичного мислення, його перевагами над звичайним мисленням, перевіряли на практиці  ефективність технік цього виду  мислення.
Працюючи у техніці «бреінстормінгу»,  учасники називали  асоціації  до поняття «критичне мислення». Відзначали  вислови, які найкраще пояснюють суть поняття «критичне мислення» або формулювали свої.
За допомогою техніки   «кластер»  педагоги працювали  з  однієї  із тем, запропонованих ведучою,  методистом  РМК відділу  освіти Шевченко О.О. Складали сінквейн (п’ятирядок) – короткий неримований вірш з 5 рядків. Техніка цього вірша ідеально підходить для розвитку образного мислення, концентрації знань, переосмислення отриманої інформації, вираження своєї позиції щодо теми, а також для вивчення нових понять з іноземної мови. Користуючись технікою Fishbone (Рибна кістка), працювали як експертні групи, шукали вихід із запропонованої  ситуації.  
У форматі   мовчазної   бесіди познайомилися  з технікою «Плакат думок».  Ця техніка, може допомогти вчителю краще  згуртувати клас, стимулювати навчальний процес та взаємодію в учнівському колективі. Під керівництвом модератора, Олександри Олександрівни, презентували та обговорювали  результати роботи в різних техніках.