Про емоційну компетенцію, як одну з умов ефективної реалізації себе, як особистості

Вміння управляти настроєм є важливою складовою емоційної компетентності. Ми розглядаємо емоційну компетентність як готовність і здатність людини гнучко управляти емоційними реакціями: власними та інших людей, адекватно до ситуації і умов, що змінюються. Людина, яка вміє управляти  власними емоціями, тобто може оцінити ситуацію з різних позицій, побачити варіанти реакцій на неї та обрати найкращий не ускладнює ситуацію, а вирішує, охоче допомагає, вміє вибачатися за свої помилки та пробачати іншим, розуміє, що не ідеальна і багато вчиться самостійно та в інших людей. Про це йшлося на  черговому тренінговому занятті  гуртка «Школа  самоврядування»  (Обухівського РЦТДЮ).
Вправи та ігри, запропоновані керівником гуртка Шевченко О.О. сприяли створенню  невимушеної атмосфери спілкування в групі, саморозкриттю, формуванню інтересу до емоційних переживань, поглибленню емоційного самоусвідомлення та допомагали підліткам сформувати позиції взаємодії. Під час заняття вони тренували навички визначення характерологічних особливостей через спостереження. Працюючи в групах,  учасники складали  словники емоцій та почуттів. Після перегляду відеоролику «Круговорот добра» відбулося обговорення емоцій, які присутні  відчували під час сеансу.
На завершення Олександра Олександрівна презентувала дослід, продемонструвавши підліткам наочно,  що відбувається з людиною, яка  піддаючись емоціям,  не проаналізувавши ситуацію,  приймає рішення діяти.