Про Нову Українську школу в Українській СЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Школа зараз стає рушієм суспільства і завжди йтиме попереду нього. Навчальний заклад має давати дитині різні вміння, компетентні навички. Головне завдання Нової української школи не лише дати дітям знання,  а й навчити, як ці знання, вміння і навички втілювати в життя.
Осучаснення школи передбачає перехід навчального закладу в якісно новий стан, потребує нового підходу до організації методичної роботи, яка є найважливішою ланкою системи безперервного навчання вчителів і спрямована на збагачення і розвиток творчого потенціалу вчителя.
Тенденції розвитку освіти в Україні вимагають необхідності впровадження інноваційних процесів, заміну старих освітніх шаблонів. Саме тому педагоги нашого навчального закладу не втомлюються вчитися: курси підвищення кваліфікації, вебінари, семінари, тренінги та інші форми удосконалення педагогічної майстерності. А потім щедро діляться та обмінюються новими здобутками з колегами.
Протягом весняних канікул 2017- 2018 н. р. року про педагогічні інновації, оновлені форми і методи роботи, власні педагогічні надбання говорили наші вчителі на засіданнях методичних об’єднань, нарадах. З використанням інтерактивних прийомів на уроках (сторітеллінг, фішбоун, ментальна карта) познайомила колег учитель біології Н. В. Таначьова.  «Правопівкульне моделювання: внутрішній світ» – майстер-клас практичного психолога школи О. І. Нестеренко. Про критичне мислення: ключові характеристики – говорила на нараді учитель початкових класів Н. М. Сахно. Про підготовку вчителів-початківців, які  будуть у 2018-2019 н. р. працювати з першокласниками  згідно програми Нової української школи, про нові форми і методи, сучасні підходи до навчання  доповідала учитель молодших класів Н. Г. Бриж.
Деякі новинки ми вже сьогодні втілюємо в навчально-виховний процес. І вже є позитивні результати, працювати по новому подобається і педагогам, і учням.