Районний методичний фестиваль «Освіта Обухівщини – 2018»

Районний методичний фестиваль «Освіта Обухівщини – 2018» відбувся 28 березня в Григорівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів. 

Девіз фестивалю «Методичне новаторство навчального закладу».

В ході фестивалю проводилась виставка  під гаслом

«Методична діяльність у суспільстві, яке навчається».

 Мета фестивалю:

  • розглянути напрями методичного супроводу професійного розвитку педагога в їх різноманітності й варіативності, адресній спрямованості;
  • виявлення наступності в процесі введення інновацій, прогнозування результатів, вивчення доцільності тиражування досвіду;
  • реалізація педагогічних інновацій, відпрацювання нового змісту й механізмів організації методичної роботи;
  • визначити шляхи неперервного вдосконалення, реалізувати індивідуальний підхід до методичної роботи й управління самоосвітою педагогів;
  • оновлення форм і методів роботи;
  • інформації про педагогічні надбання з різних напрямів методичної діяльності.

Колектив Григорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на чолі з директором школи – Заслуженим  вчителем України  Янківською  Н.Є. створили всі умови для проведення заходу.

Всі загальноосвітні навчальні заклади представили на виставку  надбання з різних напрямів методичної роботи у формі колажу, де було висвітлено інноваційні підходи до організації методичної роботи, роль методичної ради та методичних об’єднань навчального закладу у формуванні професійної компетентності педагогічних працівників, нові моделі методичної роботи, імідж у системі методичного простору району.

Ми радо  вітали гостей нашого фестивалю:

  • голову районної ради Шушакова Костянтина Олександровича
  • начальника відділу освіти Луцик Юлію Сергіївну

      Всіх  присутніх  в залі вітали вихованці навчального закладу.

     Завідуюча районним методичним кабінетом Ленда Віра Петрівна, ознайомила присутніх з тенденціями розвитку освіти в Україні, які зумовили необхідність упровадження інноваційних процесів в освітній системі, заміну старих шаблонних освітніх моделей новими,  нестандартними, творчими, прогресивними і водночас дієвими та адаптованими до сьогодення.

В ході фестивалю були розглянуті питання:

Чому виникла потреба змін ?

Яка мета Нової української школи ? 

        І в основному акцентували увагу, на те,  що дитині недостатньо дати знання,  необхідно навчити користуватись ними. Гасло сьогодення не «ЩО» а «НАВІЩО». Знання та вміння, взаємопов’язані, необхідні для успішної самореалізації в житті, навчанні та праці.

        А осучаснення школи, що передбачає перехід навчального закладу в якісно новий стан, потребує нового підходу до організації методичної роботи, яка є найважливішою ланкою системи безперервного навчання членів педагогічного колективу і спрямована на збагачення й розвиток творчого потенціалу вчителя.

       З питанням увиразнення ключових компетенцій, а саме уведення питань освітніх наскрізних ліній, з практичної точки зору, присутніх ознайомила директор Германівської гімназії Трофименко Діна Миколаївна.

       Вступна частина методичного фестивалю закінчилась словами Леонардо да Вінчі: «Якщо запастися терпінням і проявити старанність, то посіяне насіння знань неодмінно дасть добрі сходи, навчання – корінь гіркий та плід солодкий».

       Всі педагоги, учасники фестивалю, розійшлися по майстер-класам, воркшопам, тренінгам,  де отримали корисні знання до подальшої роботи:

    –      майстер-клас «Критичне мислення: ключові характеристики. 

          Базова техніка формування критичного мислення. Практика   

          застосування»;

Шевченко О.О. – методист РМК

  • майстер-клас «Правопівкульне малювання: внутрішній світ»;

Комісаренко Н.В. – психолог РМК.

  • стартап «Реалізація наскрізних змістових ліній в роботах учасників Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України в 2017/2018 н.р.» (практичні заняття);

Задорожна О.В. – методист РМК.

  • майстер-клас «Використання інтерактивних прийомів на уроках: сторітеллінг, фішбоун, ментальна карта».

Ленда В.П. – завідувач РМК.

Формат такого заходу є потужним інструментом для персонального та професійного розвитку в умовах нової української школи. Заходи фестивалю допомогли зрозуміти зміст реформ, визначити освітню траєкторію.