Семінар-практикум вчителів – логопедів закладів освіти району

Нещодавно на базі закладу дошкільної освіти (ясласадка) комбінованого типу «Хоровод» Української міської ради м. Українки (директор Терпило Людмила Григорівна) відбувся семінар-практикум вчителівлогопедів закладів  освіти Обухівського району.  Очолює районне методичне об’єднання вчителі- логопедів досвідчений фахівець цього ж закладу  Фесан Ольга Анатоліївна. Ольга Анатоліївна провела ігризаняття  на тему: «Кінезіологічні вправи в корекції психомовного й моторного розвитку старших дошкільників».
Перш за все необхідно зазначити, що кінезіологія – це наука про розвиток розумових здібностей та фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Задачі кінезіології  – усувати недоліки в розвитку дітей та виправляти наявні порушення.
Кінезіологічні вправи – це комплекс рухів, що дають змогу активізувати міжпівкульну взаємодію спеціальними вправами: (розтяжки, дихальні, окорухові, тілесні вправи, вправи для розвитку дрібної моторики, на релаксацію, масаж тощо. Під впливом кінезіологічних  вправ в організмі дитини відбуваються позитивні комплексноструктурні зміни.
Ольга Анатоліївна, для реалізації вищеперерахованих завдань, провела з дітьми кінезіологічні вправи:  «Привітання», «Сонечко», «Щиглик», «Кулак – ребро – долоня», «Пальчик носик», «Вухо ніс», «Пташка»,  «Пальчикові ігри», «Масаж масажним м’ячиком в супроводі музики», «Рух очима», «Кнопка мозку», «Танок»,  «Будинок – їжачок замок».
Кінезіологічні  методи впливають не лише на розвиток розумових здібностей та фізичного здоров’я дітей, вони дають можливість активізувати  різні відділи кори великих півкуль. Таким чином,  під час проведення ігор-вправ з дітьми ставилися завдання: сприяти розвитку мовленнєвих та мімічних рухів, розвивати міжпівкульну спеціалізацію та взаємодію, працювати над мовленнєвим диханням, активізацією словника; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, координацію рухів, дрібну моторику рук, орієнтацію в просторі; тренувати вміння перевтілюватися, виявляти художньо-творчі здібності; прищеплювати почуття доброти, радості.      
Учасники семінару – практикуму (вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів та загальноосвітніх шкіл району)   відмітили високий рівень проведення освітнього процесу, майстерність, фаховість вчителя-логопеда Фесан О. А.  та, мабуть, найголовніше: в дитячому колективі панував   доброзичливий, позитивно – емоційний настрій, бажання працювати, задоволення від ігор-завдань, що були виконані дітьми.