КОНСУЛЬТАЦІЯ-ПРАКТИКУМ ВИХОВАТЕЛІВ БЕЗ ФАХОВОЇ ОСВІТИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РАЙОНУ

   Відповідно до річного плану роботи РМК відділу освіти Обухівської районної державної адміністрації та з метою підвищення фахового рівня у між курсовий період педагогічних працівників закладів дошкільної освіти району 14  листопада 2019 року  в ЗДО «Хоровод» Української міської ради, м. Українки, було проведено консультацію-практикум для вихователів без фахової освіти. Керівник даного районного методичного об’єднання вихователь-методист ЗДО «Хоровод»  Трещун Світлана Василівна провела презентацію у форматі Microsoft PoverPoint на тему: «Роль декоративно-прикладного мистецтва у формуванні ціннісного ставлення дітей дошкільного віку до українських мистецьких традицій».

Декоративна діяльність є одним з факторів гармонійного розвитку особистості. За допомогою декоративної діяльності відбувається збагачення душі дитини, прищеплюється любов до свого краю. Народна декоративна діяльність зберігає й передає новим поколінням національні традиції. Мистецтво декоративної діяльності допомагає розкрити дітям світ прекрасного, розвивати в них художній смак. Ознайомлення малюків  з народним декоративним мистецтвом духовно збагачує дитину, виховує гордість за свій народ, підтримує інтерес до його історії й культури.

Пізнаючи красу народної творчості, дитина випромінює позитивні емоції, на основі яких виникають більш глибокі почуття: почуття радості, захвату, милування. Збагачуютья образні уявлення, мислення, уява. Все це викликає в дітей прагнення  передати  сприйняту красу, запамятати  ті  предмети народно-декоративного мистецтва, які  їм  сподобалися, у них  пробуджується й розвивається  творча активність,  формуються естетичні  почуття й  художній смак,  естетична оцінка  до предметів  українського декоративного  мистецтва. 

Основними напрямками роботи по декоративній діяльності дошкільників за мотивами українських народних промислів в дитячому садку є:

  • знайомство дітей з виробами народних художніх промислів;
  • знайомста дошкільників із символікою українського декоративного мистецтва і її значенням.

Ознайомлюючи дітей з виробами народних промислів, необхідно прилучати дітей до рідної культури, допомагати їм увійти в світ прекрасного, вчити бачити й почувати неповторні сполучення фарб природи, будити потребу любити й радуватися життю.

Було проведено також презентацію дидактичних ігор, розробок. Вихователі ознайомилися з чудовою виставкою виробів народно-прикладного мистецтва.